Wyjazdy i Eventy dla firm...

widok chmuryDSC06759

Bormio

W ostatnich dniach marca, wraz jednym z naszych stałych klientów, żegnaliśmy sezon narciarski w znanym włoskim kurorcie narciarskim - Bormio. Kiedy we włoskich dolinach zrobiło się zielono i wszystko już zakwitło, wysoko w górach, trwała jeszcze w najlepsze zima. Choć śnieg w marcu nie jest może id...

„Voyage, Voyage” … czyli na pokładzie luksusowego statku

W ostatni piątek, 22 stycznia 2016 roku, mieliśmy okazję brać udział w niezwykłym wydarzeniu  - zorganizowanej przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą (CCIFP) Gali w hotelu Sofitel Warsaw Victoria. Doroczna Gala CCIFP stała się już tradycją. Jest to coroczne spotkanie Prezesów i kadry zarządza...
Click to enlarge image DSC05909.JPG

Teneryfa

Teneryfa to idealne miejsce na urlop i wyjazd firmowy. Zwłaszcza zimą warto przenieść się, na kilka dni, na tą największą spośród Wysp Kanaryjskich. Coś dla siebie znajdą tu zarówno miłośnicy plażowania, jak i aktywnego spędzania czasu. Wędrówki górskie, nurkowanie, winsurfing, kitesurfing, paraglid...

Ognista Wigilia Axialus

Święta, święta i… po świętach. Niestety. Skończył się sezon na liczne spotkania i imprezy świąteczne, teraz znowu pora brać się do pracy. Ale powspominać warto, szczególnie gdy za oknem mróz sięga -20 stopni…. Bo u nas było baaaardzo gorąco ! Każdy z Was na pewno choć raz (a pewnie nie raz) brał ud...

Jesienna pora w Madrycie

W połowie października zabraliśmy naszych klientów z sektora bankowego do Madrytu.Hotel w którym się zatrzymaliśmy był bardzo fajnie położony, w samym centrum Madrytu, więc spacerem mogliśmy dojść do placu Plaza Mayor na poranną kawę a wieczorem odwiedzić kluby przy słynnym Puerta del Sol. W samym h...

Body Painting

BodyPainting – czyli sztuka malowania na ciele farbami, przez niektórych uważana jest za jedną z najstarszych form sztuki. W przeciwieństwie do tatuaży, malunek jest tymczasowy i wykonany być może w wielu różnych technikach. Na eventy firmowe polecamy szczególnie malunki specjalnymi farbami, które ś...

UV Show

Proponujemy pełne magii i kolorów pokazy "UV show" czyli - iluzja i magia w świetle ultrafioletowym. Pokaz UV show jest połączeniem tańca, żonglerki, manipulacji rekwizytami, akrobatyki, performance'u i fluorescencyjnego bodypaitingu. Widowisko, które na długo pozostawi w pamięci barwne wspomnienia ...

Malowane Piaskiem

Zachwycił Was pokaz malowania piaskiem w programie Mam talent? Teraz to wspaniałe widowisko możemy zorganizować specjalnie dla Ciebie!  Dla gości firmowego spotkania możemy przygotować specjalny pokaz malowania piaskiem, w trakcie którego, artystki wyczarują z piasku historie stworzone specjaln...

Spotkania wigilijne dla firm

Zapach świerku, wyśmienity smak kutii, blask pierwszej gwiazdki i niezwykła atmosfera wśród najbliższych – to wrażenia, na które z niecierpliwością oczekujemy każdej zimy. Świąteczny klimat warto wprowadzić także wśród osób, z którymi współpracujemy na co dzień. Wigilia firmowa to doskonały moment n...
Axialus Lazurowe wybrzeże

Lazurowe Wybrzeże

Wróciliśmy na Lazurowe Wybrzeże! Weekend spędzony w tym miejscu i z takimi ludzmi daje dużo pozytywnej energii! Odwiedziliśmy m.in. Nicee i Monako, degustowaliśmy wino w pieknie położonej winnicy oraz odwiedziliśmy fabrykę perfum Fragonard w Grasse. Zapraszamy do galerii  ...
Axialus Targi Outsourcingu

Axialus na Targach Outsourcingu

Axialus to nie tylko prężnie działająca turystyka biznesowa i luksusowa. Axialus to różnego typu usługi outsourcingowe i doradcze. Dlatego też nieustannie się rozwijamy i poszerzamy swoje horyzonty, biorąc udział w kluczowych wydarzeniach outsourcingowych i biznesowych w Polsce. Tym razem ...
Lizbona Axialus podróż

Lizbona

Właśnie wróciliśmy z przepieknej Lizbony. Za każdym razem kiedy zabieramy tam naszych gości jesteśmy pod coraz większym wrażeniem tego miasta i tego co oferuje. W trakcie tego wyjazdu wzieliśmy udział w wędkowaniu na oceanie, regatach oraz jeździliśmy po okolicznych bezdrożach!  Już chcemy tam...
Passo Tonale Axialus

Winter is coming – czyli jesienią o nartach!

Parę dni temu rozpoczęła się jesień, na zewnątrz piękna pogoda a tu artykuł o nartach? Tak! Na samym początku jesieni piszemy o zimie. Wprawdzie jej oznak jeszcze nie widać ale już dziś warto przemyśleć gdzie spędzicie zimowy urlop. Chcemy Wam przedstawić może trochę mniej znany, ale na pewno za...
Axialus - otwarcie biura Warszawa

Otwarcie biura w Warszawie

Z radością informujemy, ze w dniu 10 września odbyło się oficjalne otwarcie warszawskiego biura siedziby głównej AXIALUS S.A. Na uroczystości otwarcia, połączonej z obchodami 10 – lecia firmy pojawiło się liczne grono naszych Współpracowników i Przyjaciół. Na naszych Gości czekało tego wieczoru mnós...

Uzbekistan

W Axialus cały czas szukamy nowych, ciekawych kierunków. Parę dni temu na zaproszenie Rządu Uzbekistanu oraz Zukhro Travel mieliśmy okazję poznać, leżący na jedwabnym szlaku, Uzbekistan. ...

Koszykarska Liga Biznesu

W Axialusie pracujemy z wieloma osobami, często o bardzo ciekawych zainteresowaniach.Spotykając się przy różnych okolicznościach, wpadają nam do głowy rozmaite, czasem szalone pomysły. ...
Szkolenie Axialus Poznań

Szkolenie dla Towarzystwa Biznesowego Poznańskiego

W ostatni piątek zorganizowaliśmy szkolenie dla członków Towarzystwa Biznesowego Poznańskiego. ...
Francja warszawa Axialus

Francuski Weekend w Warszawie

Wczorajszy dzień nasza ekipa spędziła w parku Skaryszewskim gdzie odbywała się jedna z imprez związana z Francuzkim Weekendem. ...
Winnica Miłosz

Kilka powodów aby wybrać się do krainy winem i miodem płynącej!

Winnice Winnice przez wiele lat kojarzyły się głównie z takimi krajami jak Włochy, Francja czy Hiszpania. Niewielu wiedziało, że Polska ma także bogate tradycje winiarskie. Przez wiele lat ta sztuka była jednak zapomniana i dopiero zaczyna się odradzać. Lubuskie, na polskiej mapie winnic, przoduje ...

Zrób mamie prezent!

Z całego wyboru promocji związanych z wczorajszym dniem matki, Axialus poleca Rygę. ...

Axialus logo

Partnerzy

piphpiph2

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. .

Zapoznałem się z informacją.